بهینه سازی سایت و سئو

Skip Navigation Links

ﺳﺌﻮ، ﺗﺨﺼﺼﻲ ﻛﻠﻴﺪي در ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ آﻧﻼﻳﻦ اﺳﺖ و ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺣﺮﻓﻪ اي ﻣﻬﻢ و اﻟﺒﺘﻪ ﭘﺮ درآﻣﺪ از آن ﻳﺎد ﻣﻲﺷﻮد.  دﻟﻴﻞ ﺑﺴﻴﺎر روﺷﻦ اﺳﺖ : ﺳﺎﻳﺖ ﻫﺎ و ﻛﺴﺐ  وﻛﺎر ﻫﺎي ﺑﺴﻴﺎري ﺑﻪ ﺣﻀﻮر ﻣﻨﺎﺳﺐ در ﻣﻮﺗﻮرﻫﺎ ي ﺟﺴﺖ  و ﺟﻮ ﻧﻴﺎز دارﻧﺪ و ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن اﻳﻦ ﺣﺮﻓﻪ ﻫﻤﻮاره راه ﮔﺸﺎي آﻧﺎن ﺑﻮده اﻧﺪ. بازاریابان در حال بالا بردن سرمایه گذاری خود درزمینه محتوا هستند، اما برای تاثیرگذاری بهتر تغییرات، آنها بایستی زمان و تلاش لازم را برای آموختن قوانین جدید سئو نیز بگذارند. به گفته کارشناسان، دوران انتقال ترافیک به سایت به کمک  headlineهای آماده و کلمات کلیدی مدت هاست که گذشته است، واستراتژی جدید سئو بر اساس حوزه پول ساز دیگری بنام تحلیل و تجربه نهادینه شده است.

 

مهمترین فاکتورهابرای بالا بردن سئو در سال آینده

بر اساس مطالعاتی که درآگوست 2015 توسط کمپانی Moz انجام شد (یک کمپانی مشاور در زمینه سئو در سیاتل)، مهمترین فاکتورها برای بالا بردن سئو در سال آینده (یعنی سال جاری) عبارت اند از: رابطه موبایلی مناسب که باعث بالا بردن رنک تا 88 درصد می شود، میزان داده استفاده شدهمانند زمان دانلود (تا 67 درصد) و طراحی و قابلیت مطالعه تا 67 درصد می باشد.فاکتورهایی که در این مطالعه به عنوان عامل کاهش رنک سئو معرفی شده اند عبارت انداز: لینک های اجاره ای (کاهش تا 55 درصد) و تاثیرگذاری anchor text (کاهشتا 49 درصد).

بنابراین مطمئنا در سالهای آینده باز هم خیل عظیمی از سایت های ایرانی مخصوصا سایت هایی که تبلیغات زیادیبر روی خود قرار داده اند جریمه خواهند شد …

قوانین تاثیرگذار در حوزه سئو سایت

 1. کاهش تمرکز بر روی کلمات کلیدی در قوانین جدید سئو

کاربران خیلی قدیمی‌تر واژه سئو را مساوی با به کار بستن کلمات کلیدی در مطلب می دانند، به طوری که هرچه چگالی این کلمات بیشتر، موفقیت در سئو نیز بیشتر! اما مدت هاست که دیگرخزنده های موتورهای جستجو تمرکز صرف بر روی کلمات کلیدی نداشته و برای فاکتورهای جانبی دیگری نیز ارزش و نمره قائلند.در قوانین جدید سئو میزان تعادل میان فاکتورهای مهم بسیار مهم بشمار می رود، به طوری که تمرکز صرف بر روی یک مورد به نتیجه مور ددلخواه منتهی نخواهد شد.


2. به اشتراک گذاشتن سایت در شبکه های اجتماعی ازعوامل مهم در سئو

به اشتراک گذاشتن سایت در شبکه های اجتماعی یکی ازعوامل مهم در سئو و بهینه سازی سایت میباشد. تاثیر شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک, گوگل پلاس و سایر شبکه ها هم چنان در حال رشد میباشد.



دلایلی را که میتواند یک پست به دست افراد مختلف جامعه منتشر شود و باعث جذب آنها شود را بیابید. دقت نمایید که حتی هر تولید محتوایی که برای سایت شما مناسب باشد برای همه قشر افراد قرار نیست مناسب باشد ! پس علاقه و بیشتر از آن نیاز افراد را برای تولید محتوای سایت و اشتراک گذاری پست ها بسنجید.

همیشه سعی در تولید محتوای جدید داشته باشید. وهمیشه سعی کنید قبل از اینکه محتوای جدیدی را تولید نمایید به سوالاتی از قبیل اینکه بهترین عنوان چه میتواند باشد و یا افراد حرفه ای این مطلب را تایید خواهندکرد یا نه و … توجه کنید.

اینکه برایتان سخت باشد یا نباشد این کار وظیفه شما برای سئو و بهینه سازی با کیفیت سایت تان خواهد بود و باید و  باید این کاررا جزو اولویت های فعالیت برای سایت تان قرار دهید. و باید برای این کار وقت بگذارید.

 

3. تبادل لینک با وب سایت های برتر در قوانین جدید سئو

طبق الگوریتم جدید گوگل، گرفتن یک لینک از یک وب سایت با رده بسیار بالا خیلی موفق تر از گرفتن چندین لینک از وب سایت های بارده های پایینتر عمل می کند.

اما در قوانین جدید سئو این کار دیگر تخصصی نبوده و به نحوه ارتباطات و قدرت بیان شما بازمی گردد، چون باید با استفاده از ابزارها گوناگون مثل پول، قدرت بیان، وعده همکاری و… مدیر وب سایت مورد نظر (که رتبه بسیار خوبی نزد موتورهای جستجو و در الکسا دارد) را به قرار دادن لینک یا لینک هایی از وب سایت خود متقاعد کنید.

 

داشتن وب سایتی معتبر در زمینه فعالیت تان 

اینکه وب سایتی معتبر باشد به چند اصل برمیگردد.یکی داشتن دامنه معتبر و قدیمی است. باید بدانید که اگر وب سایت شما هم زمان با وبسایت دیگری در یک زمینه شروع به فعالیت میکند داشتن یک دامنه معتبر و با قدمت بالاتر میتواند به سئو سایتو جذب مخاطب سایت تان کمک زیادی کند.

داشتن محتوای حرفه ای یکی دیگر از اصول جذب مخاطب وداشتن سئو و بهینه سازی خوب و بالا میباشد. باید محتوایی در سایت تان داشته باشید که قدرت آن بالا باشد و ارزش اشتراک گذاری توسط مخاطبین خود را داشته باشد. با این روش باعث جذب مخاطب و به قول گوگل عزیز مشتریان ثابت خواهید شد.

مواردی هست که میتوان از آن به عنوان روش هایی برای داشتن وب سایت معتبر استفاده کرد.

باید حواس تان به نکات معلوم و مشخص باشد.راضی نگهداشتن موتور های جست و جو کاری بسیار سخت مخصوصا در کلمات کلیدی خاص میباشد. بایدنکات مربوط به گوگل را به خوبی مطالعه و به آن ها عمل کنید تا بتوانید رتبه خوبی در بین سایر رقبا داشته باشید.


محتوای تولید شده شما باید براساس برنامه ریزی دقیق و مشخصی باشد. تولید محتوای به روز و معتبر برای گوگل بسیار حایز اهمیت میباشد.محتوای تولید شده و به روز شما به طور مرتب برای گوگل ارسال شده و گوگل را متوجه می سازد که وب سایت شما به طور مرتب و منظم در حال بروز رسانی میباشد.

سایت خود را همیشه به روز نگه دارید و از رقابت خسته نشوید. در هر عرصه ای باید همواره با رقبا به رقابت بپردازید تا بتوانید حرفی برای مشتریان خود برای گفتن داشته باشید. در هر کاری از رقبا پیشی بگیرید و سعی کنید برنده میدان باشید.


سئو، SEO، بهینه سازی سایت


مطالب مرتبط


نظرات


نظرات کاربران درباره  

بهینه سازی سایت و سئو


تعداد نظرات 0



ثبت نظر


نام  
ایمیل  
دیدگاه  
 

در حال بارگیری ...

شرکت مهندسی آیتک


وب سایت شرکتی | وب سایت فروشگاهی
وب سایت شخصی
وب سایت سازمانی | وب سایت خبری